Tiden går!

Jisses vad tiden går fort! I kväll har jag påbörjat et bröllopskort- tänkte på hur unga de är när jag plötsligt kom på...... att när jag var i den åldren väntade jag mitt andra barn!

Har fått en inbjdan till en blogaward av min scrapmentor Pernilla, men eftersom jag och datorer inte är riktigt överens får jag nog be om hjälp :-)

Tycker ni ska passa på att kika in hos Linda som är nybörjare precis som jag, hon är superduktig och gör urvackra saker.Länken ligger här på min sida.

Ha en mysig helg, bröllopskortet blir publiserat efter bröllopet... vore ju inte så kul om bruden kikade in här och fick syn på det ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0