Helt klart vår i luften!

Att vi gåt mot ljusare tider syns vekligen i mitt skapande, ett nytt kort i ljusa färger. Tills nu har mina kort gått i ganska murriga färger- men så är jag en känslomänniska ut i fingerspetsarna, vädret har stooort inflytande på mig- på gott och ont.
Men på något vis ska vi ju gå i ide på vintern, det gör ju alla andra kloka djur ;-)

Denna gång blev det den gudomliga lilla Tilda från Magnolias påskkollektion som fick vara i centrum.

Tack Linda för den fina utmärkelsen- tyvärr vet jag inte hur  jag ska göra med den:-(



Favoriten tyll är med på ett hörn här också. En hattnål med rosett i pappersviket, till detta kort har jag använt gamla restpapper. Rosorna är glossade och retroblommorna har fått glitter och textstämpel i färgen vintage phot på sig. Piffade till den stora rosen och tyllet här och där med blå akrylfärg. Lite bling hittade också sina platser.



På insidan har jag använt clearstamps och Tim Holtzstämpel och skuggat med distresser.



Självklart kom Lindas piecesstämpel med här också! Lindas stämplar hittar ni hos Hildas rum, ligger under mina länkar där hittar ni även Linda och hennes goda alster hon gör inte bara kort utan mycket annat.

Ha en go kväll scrapvänner och alla andra vänner

Kramiz Mia















Kommentarer
Postat av: Linda/Pieces by Pieces

Men oooh, vad fint - var har du fått tag i den nya Tildan? Insidorna var också superläckra!

Det passade dig att färgas av våren:)



Kram Linda

2011-03-23 @ 07:54:40
URL: http://piecesbypieces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0