Vårkänslor!

Hej på er igen,nu var det ett tag sedan jag bloggade!

Tiden går ruskigt fort och på jobbet är jag mitt i en konferensperiod, vilket gör att scrappandet får ligga åt sidan :-(.

Blev tokglad när jag fick tag i piecesbypieces stäplarna på Hildas rum. Av bara farten åkte ett Tim Holtz kit med också....... ja ni vet hur det är, det går liksom bara inte låta bli.

Så här kommer i alla fall mitt senaste kort



Stämpeln är Skogstokigas Mysan, visst ser hon ut som om hon har en Onepies overall på sig!

Magnoliapapper från your so special collectionen. Det söta rosbandet köpte jag på Hildas rum, rordgubben kommer också därifrån precis som blommor å annat bling. Som vanligt är mina retropunchade blommor med, de har fått lite rosa glitter på sig. Gillar tyll för tillfället så det kommer ni nog få se mer av :-)



På insidan har jag använt textstämplar från Piecesbypieces även bubblorna är från Pieces. Visst är hon superduktig Linda som står bakom Piecesbypieces! Fjärilarna kommer från den senaste Magnolia kollectionen.



Återigen en Piecesstämpel :-)

Tja det var väl allt för den här gången
Kramiz Mia

Kommentarer
Postat av: Linda/Pieces by Pieces

Ooooh, vilket underbart fint kort! Du har dekorerat så himla fint - jag vill också kunna!!!Supergullig motivstämpel och vad kul att se att Piecesstämplarna kommit till användning:) Jättefint med alla goda bubblor:)



Kram

2011-03-15 @ 19:48:30
URL: http://piecesbypieces.blogg.se/
Postat av: Helena

Åååh, så fint detta var! gillar tyllen, det måste jag testa (och jag som var på hildas idag men inte köpte jag nån tyll inte)



kram

2011-03-16 @ 21:11:33
URL: http://helenaskort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0