Vår och vinter om vartannat!

Ja vad ska man säga om den lilla våren som tittade fram? En av de blygaste vårar jag har sett :-) Igår låg vi ute i Jaccuzin på eftermiddagen, solen sken å det var underbart.
Några kort har det blivit sen sist:





Detta kort gjorde jag till vår Frida när hon fyllde 20 år, hon älskar lila och det är ju magin och andlighetens färg. Kan man hitta en bättre text? Framsidan har en piecesstämpel och insidan Tim Holtz. Tyll finns i många färger och silver passa ypperligt till denna partypingla :-)



Ett vintagekort med turkosa inslag, har återigen använt restpapper- måste lära mig att spara ursprunget:-(
Spetsen kommer från Panduro och den stora blomman från Scraplyckan.

Insidan har fått Vilda stämplar Och Piecesstämplar på sistasidan, Här har jag skuggat med Distress old paper.



Detta kort går i marin stil, här gungar Tilda på ankaret- stämpeln har jag fått låna av Pernilla Trollving.
Bubblorna och snäckorna kommer från Pieces



Happy Birtday kommer från Magnolia, insidan har fått siffror från Tim Holtz och texten kommer från pieces.En mini Tilda fick också plats- har lite svårt att komma på hur jag ska använda miniatyerna men detta funkade ju bra :-)








Här har vi Den urgulliga Tilda med äggkorg, återigen en picesstämpel hur användbara som helst- finns på Hildas rum under mina länkar- Köp dem nu! Tilda har fått spets runt hela sig och Fika papperna känns väl igen:-)



Älskar verkligen den här texten



Ha en underbar dag mina vänner

Kramiz Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0