Tavla!




Nu har min underbara make fixat kameran!

Gick på steampunkstuket igen...tjejen har fått gelatinblad på sig, jag bröt sönder det för att det ska se ut som sprucket glas. En gammal dragkedja fick vara med, resårband är underskattat;-). Kaffefilterblommor i mängder som jag färgat in med spraymist i blått, grönt o svart. Cracklepaint lite här och var. Jag har verkligen gått loss med infärgning och grungestämplar i svrat, guld och min senaste passion klorin!!!! Charms och lite antilblommor fick ocså bara med på ett hörne, embossad bakgrund med kopparglitter som åtekommer på ramen och blommor.

Kommentarer
Postat av: Tone

Nyyyydelig Mia <3

2011-01-27 @ 21:55:07
Postat av: Pernilla/Trollwing

Men Mia!!! Hur snygg är inte den här tavlan?? Du har blivit sååå duktig, du kan bara inte ha sviktande självförtroende när det gäller scrapping - du har blivit GRYM! Älskar alla fina detaljer, och det där med kaffefilterblommor låter hur spännande som helst! En liten bildserie om hur du görskulle inte vara fel?

Läckert med den vintagiga stilen, glittret och det krackelerade "glaset", hela tavlan är as-snygg!



Massa kramar:)

2011-01-31 @ 21:20:34
URL: http://trollwing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0