Några kort har det också blivit sen sist!



Är hon inte sockersöt den lilla tjejen! Jag gjorde en liten fönsterask på kortet med spellbinder runt, lite bling ihörnet bara. Ibland är less is more liksom :-)


Till blomman använde jag överblivet papper som jag embossat i cuttlebugen, stora och små retropunchade blommor ovanpå varandra blir gott som en karamell........



Har använt min nya favvostäpel med spetsmönster på spellbindern, egenhändigt gjord blomma i nedre hörnet som jag glossat lite. Gick loss och blandade papper av typ alla fabrikat.





Fick lust att prova något nytt, en korsettväska blev det:-)  Jag har ingen turturial till väska så det fick bli på frihand. Glömde bara boopsen, så den blev lite plattbröstad hi,hi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0