Bröllop!

Här kommer insidan med kloka ord!

Och här skrev vi våra namn, blev lite pergamentaktigt :-)

Lite presenter blev det också!

Kunde bara inte låta bli att göra ett ljus också....



Jag målade stämpeln innan jag fäste den på ljuset.


Närbild på mina favvoblommor gjorda av kaffefilter


Vad vore ett bröllop utan skumpa, var ju helt enkelt tvungen att ge mig på flaska också :-)
För första gången gjorde jag en gigantblomma av kaffefilter. En tag i form av ett hjärta som jag embossat och stämplat.




Nu kommer det bilder på bruden! Före och efter


Arbetet pågår... en tidskrävande process






Här kom Eric och hämtade sin brud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0