Ljus!



Det höga ljuset har jag först guldfärgat sen värmt med värmepistol för ett lite ruffugare utseende, en blandning av silver, guld, svart och kopparglitter som jag låtit rinna på ljuset och lagt på i olika omgångar. Det tog 5 dagar att få till ljuset med all torktid men jag är supernöjd med resultatet. Sem gjorde jag en snällare vit variant. Tokgillar denna stämpel som jag köpt på Hobby Glädje i Jönköping. Allt annat bling , band och pärlor från min favvobutik Hildas rum i Tenhult. Ha det gott så länge i det underbara vintervädret/ Mia

Kommentarer
Postat av: Anonym

båda sålda

2010-12-19 @ 13:29:52
Postat av: Annica

Så underbart snygga!! Jag har också tänkt börja med ljus, men det du gör verkar vara en helt annan teknik... Hur gör du? Skulle behöva lite tips! // Annica

2012-01-19 @ 18:45:12
URL: http://www.pillabrita.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0